Friday, November 30, 2007

i love you all more than myself...^_^

ok, 1stly, i want to thank all of the friend that willing to be my friend in UTAR @2007...
just want to say that i love you all, i treat you all like my family, we have joy, we have fun aall along the time....

unfortunately, it is alrwady week 7 for us and 2 more weeks later we will be the last chances to say goodbye to each other....

i am glad that i have known many new friends in UTAR....and i am happy with them too..^_^...

everyone are willing to help each other with their truly hearts.
whenever who meet with a trouble...they sure be a friend near by accompany u to solve the problem together...^^

actually im not prefer to post my daily thing that i have done to blog because it take alot of time to upload the photo and words...
long long time didnt write these thing in my blog since last post " can i go back to the beginning"

there will be a reason to be good friend to each other...to know each other...happy together ...sad together.
i am glad and cheerful that i have my good buddy in my Uni's life...^^ really want to thx them so much...^_^

it seems that words cannot express all of my feeling...i am feel so happy but also sad that to know most of you...^^ sing K together, go yum cha together...^^ shopping together ...gila gila bersama sama...^^ solve the problem together...^^[shui jing]^^
although sometime we had some arguement happened on us...we felt so upset and think that isnt he/she the person that i known before...T_T...
as the old goes said" we are blessed that to be friend, we must treasure each other, we much protect them whenever they are in danger, share the happiness and sadness together...^^


first, thx to all of the TD1 classmate for helping me so much in my study like Stefan, mei yung,eng zhen, puvan and luffy, kum hoong, zhi hong, jarami, yc, alvin voo,wan yeong, yuki, su zhen, tony, yun keat, yoke seng and etc...^_^

then thx to sunny ,chrystal, wai geht ,choi kit wai chun, yee tin for going to shopping and bowling almost everyweek together..^_^

THEN THX TO td2 TOO, aGNES [SO SWEET TO KNOW HER],YEE TIN....alvin ,SK2{aka A400}, westley[not that westley..is westley Sim..^^]

then TE gang that i oli closed to them in sem3 like ahxian[aka Mr Kumakuma], pooi ting, kahyee ,twins, yoke seng, wei kee, sharon , dai gah jer, yong han, alan tan, ah feng chang tze, for went to many places that i never been before...^_^ and played futsal....plus went for sing K together too..^_^...plus the steambot..^_^ate until baobao...^_^

thx all da lecturer like YSL, Mr Ong[fetching me home on last fri], Miss Wong, Madam Lee Poh Foong for teaching us for so long. They are so kind and funny with us...^_^. I like them so much...^_^
thx to TD3 gang too...^_^...

photo will prove everything...^_^

"friendship forever!!!"















































下雨天 總掛念從前 球場上那可愛片段 突然又已一年 祈望再會面 舊朋友 就算心永未遙遠 但這刻渴望見 即使重聚再短
時光可變 世界可變 人情亦許多都變遷 友共情不變 那種真找不到缺點
你我再次相見 隨年和月 身心雖耗損 友共情從難扭轉 心內那熱暖 仍是純真未變

NOW AND THEN THINK OF YOU AND ME
FOREVER FRIENDS FOREVER WE'LL BE
TIME IS CHANGIN' BUT NOTHING'S TO BE BLAMED
COS OUR HEART FOVEVER SING

hope all of us can like the song 's lyric..."now and then think of you and me, 4ever fren, 4ever we will be..."

9 comments:

Angel Wong said...

=)
no...should love urself first then only u'll learn how to love others...

parker said...

haha..then i change my title 1st...^_^..

hehe..i love myself too of course..^_^
i love you too oh...^_^ my fren~~~~!!!!

ahxian said...

good luck in future... haha...
keep in touch oh!~~~~

parker said...

yup..next time when i bek Ipoh..i sure will take around at kampar...^_^...

haha...then if got time i will be the guilder too la..haha ..^_^..all da best lol..^_^

ahxian said...

OMG!!! y u put d pic with pooiting handbag de????

wakakaka!!! HELP!!!

parker said...

haha..omg..just now i oli known..haha..nvm la..^^

ok wat...^_^...unisex the handbag...^_^

if u dun wan then i delete lol..^^

ahxian said...

no no... dun delete...
haha,.. no problem... :)

Kiah Wah said...

I got read your blog la, just never drop in to comment.

parker said...

haha..finally u appear your face..wakaka...so bei mee..^(_)^