Wednesday, February 25, 2009

成功係要學習,但係原來失敗係更加需要學習




「好多謝你地,對唔住,好多謝你地,我對上一次攞呢個獎系零一年七年前(其實係○二年),我真係有灰心過,有挫敗過,但系到今日,呢六年裏面,我發現左一個道理係,成功係要學習,但係原來失敗係更加需要學習,雖然將挫敗感變成正能量既時候,個段既心情係非常之唔平常, 但係到今日,我好開心,我可以攞到呢個獎既時候,我明白我應該點樣更加去珍惜我擁有既野……同埋,我要多謝一路支持我既 Fans ,我唔介意中女的祈禱, Whatever ,但係我覺得唱歌我係最需要珍惜既工作……尤其是要多謝我父母,因為每一年,佢都要黎陪我睇呢個 Show ,我成日話媽咪阿,會好辛苦坐三個鐘頭,但係佢話,佢地陪我坐無問題,我好多謝佢地。」

  最窩心既係呢段說話講完之後,首歌已經去到呢句歌詞:

「原來早已錯過了沒法再追……」

No comments: