Saturday, June 13, 2009

男生圍:基仔跳槽暗戰敵友難分



基仔現在成為英皇一哥,對未來事業發展信心十足。
攝影:林德雄
髮型: Mark Ip of Hair Salon
服裝: YSL
場地: THE PANTRAY

一朝天子一朝臣,古巨基的登基記腥風血雨。金牌大風洗牌,盛傳太子鄭中基權傾朝野,當家黃栢高( Paco)退位,其黨羽、金牌最強的古巨基轉投英皇,仍在位的英皇一哥謝霆鋒則會自立門戶。兩大陣營大執位,古巨基一夜間受盡千夫指,曾請他飲喜酒的梁漢文回應兩人唔熟,太子基紅了眼批鬥,陳輝虹助陣捽死你,反骨、衰仔、虛偽之聲此起彼落。入行 18年,古巨基第三度嘗人情冷暖,是非未算小兒科,心情並不好受。「做朋友講緣份」,古巨基說。不過有些人,再見已不是朋友。 撰文:朱倬誼

金牌大風上月政變,話事人黃栢高被合作多年的夥伴鄭東漢調離經理人部門及唱片部,發放邊疆開拓無人地帶電影部,由被指為掛名 CEO的陳輝虹走馬上任,太子鄭中基垂簾聽政。追隨 Paco的主將古巨基以迅雷之姿投靠英皇,抉擇天才定白癡,佢知我唔知。

跟鄭中基情淡如水

據聞金牌發生人事變動前,基仔已口頭答應 Paco留低效力,基仔不置可否回應「總之好正面」,他說:「 Paco被安排離開咗佢呢兩個大家最推崇嘅崗位,係好可惜,我咁多年嚟都係同 Paco對口嘅,所以呢個亦係我最主要離開金牌嘅原因,但我同 Paco依然關係好好,係好朋友。」雙方合作 6年,基仔對伯樂有讚冇彈:「佢係一個無論遇到乜嘢事都好積極嘅人,唔放棄嘅,相信只要下決心一定做到。當然一方面都係做生意,但另一方面佢對同事好用情。」
基仔一走,鄭中基和陳輝虹雙劍合璧狂插他不續約搞新聞,梁漢文(梁炳)及後加入戰圈,揚言與基仔不熟,但實情他去年請過基仔飲結婚酒, 05年基仔開紅館個唱時也請過梁炳做嘉賓,更在台上透露彼此是打機密友,現在的梁炳卻劃清界線,基仔說:「所有言語上嘅糾纏到此為止,我有個新開始,希望大家都工作愉快。」和梁炳是否仍是朋友?基仔謂:「呢個圈尤其係香港,大家成日朝見口晚見面,順其自然啦,朋友係講緣份嘅。」跟鄭中基的關係又如何?「以前大家同事囉,因為冇乜機會一齊聚會,見面都係春茗、團拜、尾禡。」
基仔跳槽受盡千夫所指,向來新聞淡如水的他忽爾迎接入行以來最大是非,他卻笑說:「我其實好少上 C1㗎,但係還好,我做咗 18年半,都經歷幾多嘢。今次呢件事,特別係新聞炒得最犀利嗰幾日,心情梗係唔好受,因為好多嘢我知道但係我唔可以講,如果講咗就演變成真正嘅罵戰,我有好多實質證據可以為自己辯護,但一定口同鼻拗,冇意思㗎。」


Paco(左)和基仔合作 6年,結果也是合久必分。 資料圖片


基仔(左) 06年擔任鄭中基(中)演唱會嘉賓,沒料到雙基不和,連梁漢文(右)也謂跟基仔不熟。 資料圖片

基仔續說:「我一個答案答晒,我了解每一個人有每一個崗位,因為崗位要你做某啲嘢,所以我冇怪任何人,唔會因為呢件事睇到邊啲唔係朋友,我唔會咁諗;反而睇到邊啲係朋友,側田、小方(方力申)、小肥,咁咪正面啲囉。有好多朋友仲喺舊公司工作,同埋受薪吖嘛,我好明白佢哋嘅處境,所以無論有乜嘢所謂回應,我明白㗎,在心中啦。」

體諒友人難言之隱


楊受成為基仔在澳門舉行加盟英皇記者會,還出動私人飛機以示隆重。 資料圖片

出道 18年,今次是非確屬基仔人生中的一大衝擊,其實過往他曾兩度陷低潮,人情冷暖試勻。 95年他擔任無綫《娛樂新聞眼》時獲賞識進軍樂壇,後因合約問題被無綫雪藏; 02年他返內地拍攝瓊瑤作品《還珠格格 III之天上人間》,香港人氣插水,唱片真空期,女星送上白鴿眼,勁難頂。
「 95年我喺 TVB,又係唔識 handle合約,嗰時細蚊仔嚟之嘛,因為續約問題雪咗一年。另一次最低落係拍完《還珠》之後,有幾個月冇唱片合約,因為我真係鍾意唱歌,係有冇得繼續唱歌嗰種心情。好啦,戲又拍完,咁又點呢?同埋返到嚟呢個我演藝圈成長嘅地方,好似唔屬於呢度咁,好唔舒服。」

受白鴿眼嘗盡冷暖


一講感情話題,基仔即時笑咪咪耍太極。

基仔續說:「其實兩次低潮都遇到所謂嘅人情冷暖,嗰啲係好翳嘅,啲人嘅嘴臉同說話,『返嚟邊度掂㗎?』有次喺個記者會,遇到個幾 friend嘅女藝人,同個記者喺隔籬,我行埋去講拜拜,佢當唔識我,反而隔籬個記者仲會講拜拜。嗰時我啱啱返嚟香港,嗰個年代啲人會覺得你返內地係唔掂,我做得唔好先要去,唔係家嘅心態,開埋另外嘅市場勁喎。跟住有時自己出席活動會靜啲,我好似新嚟,周圍嘅人唔認識,會低調啲囉,適應期要花時間,不過都唔緊要啦,過咗去啦,人情冷暖亦唔係得冷,都有暖嘅。」

想結婚時就結婚

pic:基仔和緋聞女友 Lorraine相處 15年,至今依然情不變。 《忽然 1周》圖片

情況是這樣的,訪問古巨基當日,他的緋聞女友兼得力助手 Lorraine也在場。講到感情狀況,問基仔是否需要 Lorraine迴避?他笑:「唔使。」女的講電話,自動閃開。為基仔擋風擋雨 15年,人前強悍的 Lorraine其實都有小女人的時候。

女友至親統統低調


基仔因轉會備受千夫所指,令他再嘗人情冷暖。

快將 37歲的基仔已屆適婚之年,但他說:「仲細,大個啲先啦。」基仔超鍾意小朋友,個個贊成有仔趁嫩生,他卻不以為然:「超鍾意同擁有自己嘅兒女,心理準備同調整好緊要,你閒時同細蚊仔玩同真係培育係兩種喎。」他簽約英皇三年,那麼 40歲前結婚無望?他倒說:「好難講,想嘅時候咪做囉,唔使一定有好計劃。」

今年初基仔勇奪《勁歌金曲》最受歡迎男歌星,他在台上喊到變豬頭炳,提到 Lorraine時,全世界等他發表愛的宣言,殊不知只是一句多謝,唓!基仔哈哈笑:「唓乜啫?起晒題啦。」他對感情問題一味 hea:「我不嬲嘅原則係唔講太多呢方面,咁會分散咗,另一個角度係私人嘢,無論以前家將來,我嘅感情事都會好低調。」

人家一個女子等足 15年也沒名份,基仔笑問:「乜名份啫?」兩人拍拖早已是公開秘密,公開有何不可?「真係低調㗎,家都成日俾人影……」此時,行開良久的 Lorraine歸位,基仔看着她說:「講緊你喎。」她問:「講緊乜呀?」基仔突然對記者說:「總之我嘅感情事比較低調,同我一齊嘅人一定都係咁嘅性格,同性格嘅人會聚埋。打個比喻,我屋企人即使睇我嘅騷、睇我嘅活動都係靜雞雞,唔會特別坐 VIP位,『怕乜啫?阿爸阿媽之嘛,好多藝人都係咁㗎啦!』但冇得解,個人喜好,佢哋鍾意低調唔想見報。」

自認專情獨沽一味


基仔今年初奪《勁歌》最受歡迎男歌星時,聲淚俱下,可惜並沒發表愛的宣言。 資料圖片

Lorraine 又湊巧地講電話行開。續啄基仔,跟她一起工作, Lorraine在身邊,怎樣低調?「所以佢咪我嘅得力助手囉。」唔爭在一句半句認拍拖啦,他大笑:「做乜你哋咁囉囉攣啫?呢一刻嘅我感情上都係低調,隨住年紀大心態會變,可能唔知到咗乜嘢年紀想成家立室。」

不計 Lorraine,近 10年基仔的緋聞名單只得一個鄧麗欣,他倒算專情。「你睇我打機就知啦,打極都係一個 game( Winning Eleven)。」至於有沒有飛來蜢,基仔說:「咁又冇,可能我畀人感覺,係好 nice嘅朋友,你點樣畀人嘅感覺都好緊要。」此言擺明贈那個她定心丸,基仔又笑:「邊個?」他講感情講到聲都冇埋,只顧着啜飲品,然後借尿遁。「我急呀,真急㗎,唔係想避呀。」你信唔信吖?

No comments: