Monday, January 5, 2009

最受歡迎男歌星!!!!!!!!!!





古 巨 基 開 齋 奪 《 勁 歌 》 男 歌 星 獎!~!!!!!
現 年 36 歲 的 古 巨 基 在 樂 壇 打 滾 14 年 , 昨 晚 終 一 嘗 成 為 最 受 歡 迎 男 歌 星 的 滋 味 , 他 在 無 電 視 主 辦 的 《 2008 年 度 十 大 勁 歌 金 曲 頒 獎 典 禮 》 舞 台 上 , 領 過 獎 座 後 含 淚 感 謝 追 隨 多 年 的 緋 聞 助 手 女 友 Lorraine
基 仔 領 獎 後 在 台 上 流 淚 說 : 「 有 一 個 人 我 要 特 別 多 謝 , 當 年 我 新 人 獎 時 漏 多 謝 佢 , 佢 話 唔 緊 要 , 等 你 最 受 歡 迎 男 歌 星 時 再 多 謝 我 。 日 子 一 日 一 日 咁 過 , 我 試 過 冇 唱 片 公 司 簽 , 消 失 過 , 唔 知 可 唔 可 以 繼 續 企 頒 獎 台 上 , 今 日 終 於 成 真 , 我 諗 佢 家 後 台 仲 激 動 過 我 , 我 要 多 謝 我 助 手 Lorraine 。 」

2 comments:

Von's moment said...

yoyoyoy...leo koo rox!!
haha...

PK said...

haha i almost cry lel ..T_T
but finally he did it :)