Monday, August 13, 2007

愛回家!!!

ok...leoku new music video...as you all noe..i am one of his sincere and true supporter..since 2003..^_^...(quite proud of it...haha)
this is the latest music video of the title"愛回家"
and this song is included in his cumin new album call "MOMENT" which is related to his previous album called"HUMAN".....
and here i will present the latest video to you all..hopefully all of u will like it lol..^_^




作曲:Dick Lee作詞:林夕
勤力過 捱罵過 如做錯誰又會原諒我 
懷念家中被窩想去躲 這麼吃力 求甚麼投入過 
麻木過磨練過 沉悶過 疲累過其實我進取麼 時間從未敢蹉跎賺到幾多
賺到的只是你 能被你溫柔無微的照顧被你那麼在乎 平日有你縱壞已忘記辛苦
活著有你多好 多麼渺小都變寶
躺在平靜被舖上漫談來日旅途 回到家中 便有你多好
一碗暖湯的鼓舞沾濕我眼睛 有人祈求我歸家 來互抱唯獨你 
明白我 成就過 誰若說 容易過曾受了氣幾多能聽我解釋因何在這被窩
賺到的只是你 能被你溫柔無微的照顧 被你那麼在乎
平日有你縱壞已忘記辛苦
活著有你多好 多麼渺小都變寶 躺在平靜被舖上漫談來日旅途
回到家中 便有你多好 一碗暖湯的鼓舞 沾濕我眼睛
有人祈求我歸家 自問已經得到 得到你比一切好
躺在平靜被舖上望浮雲在過路
回到家中 便有你多好 張開兩臂的鼓舞
沾濕我眼睛 眼前繁華有幾好 來互抱

No comments: